Faig la vida que m'agrada, vole lliurement

saptelandia



flotant.43@gmail.com

Trie viure de manera creativa

2014-06-27 12:15

 Trie viure de manera creativa.

Sí, trie viure com més m'agrada,

Sí, trie viure amb la idea de possibilitat, que els somnis es faran realitat,

Sí, també trie fer els estils literaris que més m'agraden i els que vaja incorporant sobre la marxa i que em resulten també agradables,

Sí, igualment trie les amistats, de manera incondicional, per mitjà de la confiança vivencial, lliure de pactes de prostitució o de consells de prudència,

Sí, trie cantar i ensenyar (com també escoltar i aprendre) de manera creativa, a partir de lo que més m'agrade en cada moment,

Sí, també trie la vida com a opció: "la meua opció és viure", viure amb gaudi, amb esperança en el demà i assaborint lo millor de cada lloc i moment, atenent a lo que per a mi siga "millor",

Sí, trie el model de vida que més m'agrada i que considere més saludable per a mi en cada instant,

Sí, trie lliurement llegir allò que em sembla profitós per al meu desenvolupament creatiu, allò que em motiva,

 

Sí, també trie les amistats, les conferències, les xarrades, les converses, els vídeos, els correus, els llibres, els cartells, les revistes, la premsa, etc. que en cada moment considere més lliures i més interessants per a mi,

 

En resum,

 

Sí trie dir-li "Sí, et vull" i "Sí, t'estime" a la vida...

 

La vida són quatre dies i val la pena viure-la com si cada dia fóra el primer dia de qui comença un projecte nou: amb moltes ganes de viure, frescor, espontaneïtat, naturalitat, sentit de l'humor, etc. I això faig cada dia: observar, pensar, sentir i actuar a partir de lo que considere més creatiu i saludable per a mi.

 

Tinc més de 18 anys i sé i tinc clar que la vida em pertany, és el regal més gran que tinc i, per tant, val la pena gaudir-lo al màxim com un oceà de possibilitats.

 

Els que trien lliurement seguir-me, saben que tenen totat la llibertat d'acció i que ho fan de manera vivencial. És una espècie de pacte que trenca lleis, a més de motles... Per això ens ho passem bomba i assaborim el present i mirem amb bons ulls el futur... Sentim que la vida de cada u de nosaltres ens pertany i que no ens importa obrir-nos amb confiança a les persones que, lliurement, triem fer-ho.

 

Ells i jo: tots som importants en la meua vida, oberta a la creativitat.