Faig la vida que m'agrada, vole lliurement

saptelandia



flotant.43@gmail.com

Més enllà d'eixir-me'n de la cistella

2014-08-13 17:18

Ja me n'he eixit de la cistella... I sé que hui és un gran dia i que el demà serà millor. Garantia, seguretat, optimisme... mentres em llance als reptes i a les aventures pel món de lo desconegut, en plena selva i tot. I joia.


"Tu podràs com abans pogueres: ara, també", "Continua: vas per bon camí", "Compta amb mi"... ressonen com l'eco en plena muntanya.


¡Quines ganes de viure! Però no en la caseta del costat, sinó d'anar-me'n a Lluna, on el país que em rebrà comença amb la lletra o. "Un ¡ooohhhh! molt gran"... I també un ooooo...ptimisme fantàstic i cert.


Tot és possible per a qui creu en si mateix. I jo en sóc una d'eixes persones. I arribaré a Lluna. Ja me n'he eixit de la cistella. PUC.


Tres lletres que també ouen més persones: alumnes i mestres, escriptors, artistes, científics, gent que se n'ix del muntó, etc. I m'agrada eixe món.


Tres lletres: P, U, C ixen de més persones... Per això encara m'ho crec més: puc, puc, puc.